das Amsterdam westerpark kirmes

• Bin begeistert
    alles was eine kirmes so brauch :thumbsup:
    bitte weiter so..
    lg Marcel

Die Leute sagen immer...Die Zeiten werden schlimmer! Die Zeiten bleiben immer... Die Menschen werden schlimmer.

• Looks really great!! Where did you find the Corona's Hellraiser CSO?? Definitly missed that one!
    Keep up the good work!

• wall 1 you can save it and put it on a mpg diagonal wall

hellraiser sign inside or outside

the kassa inside put it also on a curve mpg wall

the back off the kassa

also a wall the Original

the kassa in the front

the left side on 1 wall

the right side on the other wall

the whole wall

waltzer sign

and then you get this

Edited once, last by Riccardo76 ().

• Hallöchen!

Ich als Kirmesfan bin total Begeistert! :good:
    Gerade diese "Lauf" Geschäfte gibt es leider zu wenig.
    Daher Daumen hoch, für diese tolle Kirmes. :good2: :good2: :good2:

Gruß
    Tronje88

• Eng:
    Great funfair!! I also really like your custom waltzer! Thnx for putting these foto's up. Now I can try to make a custom waltzer myself.

NL:

Prachtige kermis! Vooral je custom waltzer ziet er vet uit! Bedankt voor het plaatsen van de foto's. Nu kan ik zelf proberen een custom waltzer te maken. Goed bezig :)

Edit:

I've been building a custom waltzer myself. With the pictures you have shared.

Thnx for sharing!

I remember riding the hellraiser waltzer as a kid and it was a sick ride! Guys on the platform pushing the cars arround. Smoke, strobes and complete desorientation! Great ride!!

Edited once, last by DutchCreator ().

• ik heb daar vroeger gewerkt als 13/14 jarige in Zaandam daar heb ik nog een oude video van die ik nog steeds moet over zetten

hier staat ie al 10 jaar bijna weg te rotten in ireland naast barry amusement zonde zou hem wel willen kopen voor hier in nederland

dit was van toen ik er werkte. ik ging ook met ze mee 2 jaar lang.

Trouwens leuk nagemaakt.

• Por favor, quien tenga el mod súbalo. Compañeros, no entiendo cual sea el propósito de esta página. Veo atracciones hermosas y grandiosas por muchos de ustedes pero no hacen ni que los demás las disfrutemos :c

• ChrisGG: por favor lea el momento de su publicación. si es demasiado viejo, por favor no puesto allí. Cualquier cosa en éste no está actualizado.