neues cso in Arbeit der carwash geibel (ehmals meyer) fehlt nur noch diese wellen form an der rückwand die treppe und schriftzug
Car wash geibel
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hier einmal die rückseite des scheibenwischer cso
Carwasch geibel cso das cso für den scheibenwischer cfr
Das cso wächst und wächst und ist demnächst fertig
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der carwash wächst und wächst
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sooo nun ist auch der fünfte lichtkasten dran
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hier nochmal n bild von hinten von der rückseite
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so morgen gehts weiter jetzt erstmal feierabend
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Na da bin ich mal richtig gespannt. Sieht schon viel versprechend aus.
LG
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Na da bin ich mal richtig gespannt. Sieht schon viel versprechend aus.
LG
Dankeschön
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Nice start! However I suggest you to use more Alpha textures than craeting shapes with Sketchup. For example, the signs on the front can be created with alpha textures: in this way you can reduce highly the number of faces.
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Nice start! However I suggest you to use more Alpha textures than craeting shapes with Sketchup. For example, the signs on the front can be created with alpha textures: in this way you can reduce highly the number of faces.
Thanks for your positive feedback
How you find this?
Ist the schriftzug from the Break Dance F1 meyer and one from four stars and one from eight led displays
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Nice start! However I suggest you to use more Alpha textures than craeting shapes with Sketchup. For example, the signs on the front can be created with alpha textures: in this way you can reduce highly the number of faces.
I have a question
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Thanks for your positive feedback
How you find this?
Ist the schriftzug from the Break Dance F1 meyer and one from four stars and one from eight led displays
They are very good! Keep in mind that to avboid to have too heavy stuff for the game it's better to use smaller textures (I generally use 256x256 pixels textures and 512x512 textures only when there are very complex images). Sometimes it's better to use a single 1024x1024 texture than several smaller textures. You have just to make the sum (one 1024 texture is 4 512 textures, a 512 one is 4 256 and so on). For instance I started to remake some of my older craetions using smaller textures: the weight of the new version of AIR is just the 20% of the original one.
If you want, I can give you a very simple tutorial I made time ago about alpha textures.
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I have a question
Tell me
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Tell me
Hi i have a question can i have the sketch up datei from your take off? Because will make the take off booster from arend
And your datei have the right radius and the front radius because i can't make the right radius and front radius thank you
I hope you can help me
Thank you
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Hi i have a question can i have the sketch up datei from your take off? Because will make the take off booster from arend
And your datei have the right radius and the front radius because i can't make the right radius and front radius thank you
I hope you can help me
Thank you
Sorry, but I did not make the Take Off. It was made by Zyned
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Sorry, but I did not make the Take Off. It was made by Zyned
Its ok
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hallo in die runde hier der vortschrit des car washs
ich habe nochmal von vorne angefangen und die rückwand steht die wellen sind drauf und dedre schriftzug steht
demnächst kommt hunten noch der betriebsraum wo der antrieeb drinnen ist die kasse die treppe und die lichtkästen hoffe es ist besser als der vorige versuch da es dieses mal n bischen einfacher war und ich rausbeckommen hab wie ich die front besser gerade kriege da das bild n bischen schief war aber es hat geklappt
bis zum nächsen update
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der schriftzug ist in echt so klein
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Für mich sieht es so aus, als hätten Sie die Rückwand durch die Gestaltung der Konturen in Sketchup erhalten. Dies führt zu zu vielen Polygonen, und als Folge davon wird der CSO für das Spiel "schwer". Sie könnten dasselbe Ergebnis erzielen, wenn Sie eine Alpha-Textur mit einem transparenten Hintergrund und einem einfachen Rechteck verwenden. Welche Texturgröße haben Sie verwendet?
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es ist ein rechteck normales rechteck